Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Страхование   РЕЗЮМЕ №307

Желаемая должность:Administrative Manager Зарплата от   850  у.е.
Личная информация
Ф.И.О: Alla
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 575-49-31, 8-066-736-81-87
E-mail: mavka578@ua.fm
Требования и условия
Категория: Страхование
Образование: высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Alla Marchenko
8-066-736-81-87
Summary

Highly motivated individual that is results oriented and success driven. Possess unique management skills that optimize production and minimize expense.

Experience
Ciklum – Office-manager 2007
Kiev, Ukraine
Responsibilities included
A. All administrative duties:
1. running the office (80 people), ordering food and water, stationery, furniture
2. arranging meetings and appointments
3. coordinating and organizing business trips (hotels, tickets, etc. inside the country and abroad):
4. organizing telephone communications and meetings
5. work with incoming and outgoing mail; send*receive*answering e-mails, faxes, scanning, copying, filing documents
6. controlling the budget for office and extra needs
7. dealing with embassies, submitting documents to the embassies
8. conducting contacts with different firms, communication with clients abroad
9. coordinating work with branches (3 in Kiev and in Kharkov, Dnepropetrovsk, Donetsk)
B. Coordination business trips abroad for employees.

FC Ukraine and Corporate Training Company – Business Administrator 2006 – 2006
Kiev, Ukraine
Responsibilities included all administrative duties, the coordination and scheduling of the sales force, and providing technical support for all the company’s training staff.

Development Center - Office Manager 2001-2006
Kiev, Ukraine
Responsibilities included office management, coordinating work for training groups, recruiting staff, and handled the advertisement of Development Center services.

Taylor Nelson Sofres Consulting – Business Manager 1999 - 2001
Kiev, Ukraine
While working in conjunction with the Ukrainian Center for Enterprise Restructuring and Private Sector Development, I was responsible for coordinating the Bolshevik plant-training center. Responsibilities included insuring the administrative management, promoting the advertisement of the center, coordination of the training groups for various courses, and attracting new business.

Tarasa Shevchenko University – Office Manager 1997 - 1999
Kiev, Ukraine
While working as the leading specialist for the English Language and Information Center, I was responsible for managing presentations for professors, lectures, seminars, and meetings with multiple foreign Embassy’s staff.

Mining and Mechanic College – History Teacher 1985 – 1997
Kryviy Rig, Ukraine
Responsibilities included teaching World History, Ukrainian History, Philosophy, History of World and Ukrainian Culture, Basics of Economic Sciences, and Ethics and Aesthetics.

Education

B.S., Education
Kiev National Tarasa Shevchenko University, 1985

Special Education Methods of Teaching
Social Sciences
Odessa University, 1991


Personal Information

Trilingual: English*Russian*Ukrainian
Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Word Perfect, Quattro Pro, Photoshop

Дата публикации: 2009-08-08 09:57:53

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru