Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  склад   РЕЗЮМЕ №192

Желаемая должность:Логист, менеджер по перевозкам Зарплата от   3000  грн.
Личная информация
Ф.И.О: Oксана
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 80985697047
E-mail: ksyushkavlasova@yandex.ru
Требования и условия
Категория: склад
Образование: неоконченное высшее
График работы: не имеет значения
Место работы: не имеет значения
Резюме: Резюме



Власова Оксана Генадіївна


Телефон: 8(098)569-70-47
Дата та місце народження: 13 квітня 1986 року, м. Фастів.
Мета: Зробити успішну кар’єру в компанії яка динамічно розвивається.
Досвід роботи: 2003-2005 р.- працювала в МРАО «Міжрайфармація» на посаді оператора ПК.
2005 – 2008 р. працювала на ДП «Триліський спиртовий завод» на посаді референта керівника.
2008 - 2009 р. – працюю ТОВ «Ренесанс Кепітал Інвест» на посаді адміністратора за сумісництвом помічником юриста.
Маю досвід:
1.Роботи на ПК; 2. Сучасне діловодство; 3. Ведення переговорів з клієнтами;
4. Укладання договорів; 5. Ведення ділової переписки; 6. Знання оргтехніки та міні АТС; 7. Вирішення адміністративних питань; 8.Ведення протоколів засідань, переговорів; 9. Організація збуту продукції, підготовки документації до державних структур, органів. 10. Роботи з банками, відкриття*закриття рахунків. 11. Роботи з нотаріальними, юридичними компаніями. 12. Формування документації для відправки продукції. 13. Замовлення автотранспорту.
Освіта:
2003 р. закінчила ЗОШ № 9 1-3 ст. м. Фастів.
2003 р. – закінчила курси ПК.
2005 р. – вступила до Київського університету туризму, економіки і права на факультет економіки та менеджменту за спеціальністю «Менеджмент організацій»
2007 р. – перевелася до Національного Університету Харчових технологій на факультет ОФПД за спеціальністю «Фінанси»
2009 р. – Пройшла навчання по пожежно – технічному мінімуму .

Про себе: відповідальна, енергійна, комунікабельна, впевнена в собі і в своїх можливостях.
Дата публикации: 2009-08-15 00:40:53

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru